وبلاگ

همه چیر درباره روشویی کابینتی

همه چیر درباره روشویی کابینتی

شایان به ذکر میباشد در این روزها در تمامی منازل شاهد استفاده از کابینت روشویی در سرویس بهداشتی هستیم پس در ادامه به بررسی همه چیر درباره روشویی کابینتی و نحوه خرید آن خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

یکی از دلایلی که در سرویس بهداشتی های ایرانی حتما باید از روشویی کابینتی استفاده نمایم این است که روشویی کابینتی به نوعی محافظ زیبایی میباشد و لوله های فاضلاب را با ظرافت و زیبایی خود میپوشاند. البته ظرافت و زیبایی در سرویس بهداشتی به تنهایی دلیلی برای استفاده از این محصول نمیباشد پس به یکی دیگر از دلایل استفاده از سرویس بهداشتی خواهیم پرداخت… یکی دیگر از دلایل استفاده از روشویی کابینتی این است که در خانواده های ایرانی معمولا مسواک ها و لوازم بهداشتی در سرویس بهداشتی نگه داری میشوند و همانطور که میدانید سرویس بهداشتی به دلیل وجود انواع باکتری ها ممکن است لوازم بهداشتی و مسواک های شما را آلوده کنند اما در صورتی که لوازم بهداشتی و مسواک های خود را در روشویی کابینتی نگهداری نمایید.

همانطور که در بالا به آن اشاره شد علاوه بر نکات بهداشتی به زیبایی و پاکیزگی سرویس بهداشتی، زیبایی آن را چند برابر میکند.

انواع کابینت روشویی

از نظر تنوع باید به بررسی انواع کابینت روشویی بپردازیم، در ابتدا باید به بررسی این موضوع بپردازیم که در سال های ابتدایی که استفاده از کابینت روشویی رواج پیدا کرده بود، تمامی روشویی ها بر روی یک پایه چینی که باریک و ظریف هم بودند سوار بودند اما این محصول نه تنها زیبایی چندانی به سرویس بهداشتی نمیافزود بلکه تمیز یا تعویض کردن لوله های بسیار دشوار بود پس با مرور زمان استفاده از این محصول به نوعی کنسل شد. در سال های بعد استفاده از روشویی کابینتی های چوبی تولید و عرضه بازار شدند اما موضوعی که سبب شد خیلی از افرادی که از این محصول استفاده میکردند دیگر از این محصول استفاده نکنند و دلیل این موضوع این بود که بر روی چوب روشویی کابینتی چوبی از یک ورق پلاستیکی استفاده میشد که با گذشت زمان به دلیل رطوبت موجود در سرویس بهداشتی این ورق ها دچار برجستگی میشدند و به همین دلیل این محصولات هم از سبد خرید حذف گشتند.

حال باید به این موضوع بپردازیم که در این روزها استفاده روشویی کابینتی هایی با جنس pvc که نوعی پلاستیک میباشند رایج میباشد. تفاوت پی وی سی با پلاستیک های معمولی این است که pvc از استحکام بالایی برخوردار میباشد و نسبت به دو مورد قبلی از تنوع بالایی برخوردار است. البته مهمترین دلیل استفاده از این نوع محصول مقاومت آن در برابر رطوبت میباشد. لازم به ذکر است که این محصولات از وزنی سبک برخوردار هستند و پس شما شاهد سهولت در جابه جایی خواهید بود که همین امر جزو یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول میباشد.

انواع کابینت روشویی

انواع شکل ظاهری کابینت های روشویی:

اگر بخواهیم در رابطه با شکل ظاهری کابینت ها صحبت نمایم باید به این موضوع بپردازیم که کابینت های روشویی در دو نوع کابینتهای روشویی زمینی و کابینتهای روشویی هوایی اشاره نمایم. شایان به ذکر است که در انوع کابینت روشویی های دیواری علاوه بر اینکه تنوع زیادی دارند شما برای تمیزکاری نیاز به زمان زیادی ندارید و به راحتی زیر کابینت ها را تمیز مینماید اما در مدلهای زمینی طوری طراحی شده اند که در برابر ضربه و آب و هوا به شدت مقاوم هستند و باید به این موضوع نیز توجه نمایم که این محصولات دارای طول عمر زیادی هستند.

مزایای استفاده از کابینت روشویی:

در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که چرا باید روشویی کابینتی بخریم؟ مزایای استفاده از کابینت روشویی چیست؟ پس اگر شما هم قصد خرید یک کابینت روشویی محکم و با استحکام را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

رعایت بیشتر بهداشت: اکثر ما ایرانی ها به بهداشت و نظافت اهمیت زیادی میدهیم. حال به دلیل اینکه در سرویس بهداشتی از لوازم بهداشتی و مسواک های خود استفاده مینماییم و همانطور که میدانیم سرویس بهداشتی محل رویش و زندگی میکروب های زیادی میاشد نیاز میباشد تا لوازم بهداشتی خود را در محیطی سرپوشیده نگهداری نماییم تا میکروب ها را به خود جذب نکنند. بنابراین برای حفظ تمیزی لازم است تا با نصب کابینت روشویی از جذب میکروب ها به بدن خود جلوگیری نماییم

زیبایی سرویس بهداشتی: همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در سرویس بهداشتی های ایرانی معمولا لوله های آب نمایان میباشد و به همین دلیل است که از زیبایی سرویس بهداشتی کاسته میشود پیشنهاد تیم کاسپین به شما دوستان عزیز این است که شما دوستان عزیز برای زیبایی بخشیدن به سرویس بهداشتی خود و پوشاندن لوله های مزاحم از این روشویی کابینتی های زیبا استفاده نمایید و به سرویس بهداشتی خود زیبایی ببخشید.

مزایای استفاده از کابینت روشویی

فضای بیشتر در سرویس بهداشتی: کابینت های روشویی جدید در مقایسه با انواع روشویی های قبلی خود فضای کمتری را در سرویس بهداشتی اشغال مینمایند. علاوه بر این نهوع کابینت ها، چه از نوع دیواری و چه از نوع زمینی از نظر بصری فضای کمتری را اشغال مینماید و همین امر موجب میگردد تا سرویس بهداشتی بزرگتر دیده شود.

نظم و سازماندهی و آراستگی سرویس بهداشتی: وجود روشویی کابینتی ها در سرویس بهداشتی نظم خاصی را به سرویس بهداشتی میبخشد و دلیلش این است که شما میتوانید از فضای درونی کابینت ها به عنوان جایگاهی برای لوازم بهداشتی و شوینده خود استفاده نماید.

تنوع زیاد نسبت به روشویی های دیگر:هماطنور که در بالا به آن اشاره شد کابینت روشویی ها از تنوع زیادی برخوردار هستند در اصل این کابینت ها در رنگها، طرح ها و جنس های مختلف تولید و روانه بازار میشوند و همین امر سبب میگرد تا شما دوستان عزیز بتوانید در هر طرح و رنگی که خواستید این محصول فوق العاده را به صورت سفارشی سفارش دهید.

کلام آخر: کابینت روشویی کاسپین با جمع آوری تعدادقابل توجهی از انواع کابینت های روشویی تلاش بر این دارد که خرید کابینت روشویی را برای شما آسان نماید و شما با نگاهی به فروشگاه اینترنتی کاسپین میتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه از سایت سفارش دهید و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *